35日目

■日本語本文

今日は12時間くらい寝てました。今週は出張などもあり、疲れが溜まっていた自覚はありましたが、予想以上でした。

もう回復はしたので、明日からまた頑張ります。

 

■要約文

 今日は12時間くらい寝てました。今週は出張などもあり、疲れが溜まっていた自覚はありましたが、予想以上でした。

もう回復はしたので、明日からまた頑張ります。

 

 

■自力英文

I slept for twelve hours today. I was aware that I was tired due to bussines trips thin week, but it was more than I expected.

I have already recovered, so I will do my best again from tmorrow.